Scrisoare de la George Cosbuc despre liceul omonim

gc
Ce-ar zice poetul George Cosbuc despre promovarea sodomiei in liceul bucurestean care-i poarta numele?

NU AM FOST HOMOSEXUAL

De ce imi luati numele in deradere,
O voi ignoranti de la Liceul bilingv ce numele-mi purtati?!
De ce batjocoriti operele mele toate,
Pentru niste interese perfide si fara de putere?

Eu nu, nu am fost homosexual
Nici pedofil sau bisexual,
Nici zoofil sau violator,
De ce ma umiliti ingrozitor?

Rusine sa va fie de ceea ce promovati,
In liceul al carui nume mi-l purtati,
De ce nu aparati interesele nationale,
Despre care eu am scris??

Lasă un răspuns

